Thursday 12 September 2013

saya nak masuk pasaran kerajaan

Pada kebiasaannya saya menjual kepada orang perseorangan, tetapi kini saya mencuba untuk masuk pasaran kerajaan. Hasrat ini bermula setelah saya membaca laporan ini. hasrat ini bermula setelah saya membaca satu laporan yang ditulis oleh saudara Harizat Zulkhairi tentang bagaimana beliau memasuki pasaran kerajaan secara kecil-kecilan sahaja, tetapi telah berjaya mengumpul RM 500,000 dalam masa 18 bulan sahaja. 

Anda pun mungkin akan teruja apabila membaca laporan beliau...
Saya nak share kan laporan ini kepada anda. Hanya dengan bayaran RM 5 sahaja saya akan hantarkan laporan ini kepada e-mel anda.

Klik disini untuk pembayaran , anda boleh mengikuti langkah di bawah.

Selepas membuat bayaran, sila ‘scan bank slip’ dan lampirkan di email anda ke aidaqsvc@gmail.com dengan tajuk email “Pakej Lengkap MOF” dengan maklumat berikut:

Nama
Nama Pemegang Akaun (Sekiranya Berbeza Dengan Di Atas)
Alamat Email Anda
No.Telefon Anda
Nombor Transaksi
‘Cut & Paste’ Maklumat Transaksi Anda
Jumlah Bayaran (RM5.00)
Perkhidmatan ‘Online Banking’ Yang Anda Gunakan


PENTING : Untuk pembayaran ‘online banking’, ia mengambil masa 2-3 hari sebelum dana anda dipindahkan ke akaun kami. Kami hanya akan memproses permohonan anda apabila dokumen lengkap diperolehi dan bayaran sepenuhnya diterima.


PENTING !

Selepas membuat bayaran, sila ‘scan bank slip’ dan lampirkan di email anda ke mizansham@gmail.com dengan tajuk email “Tempahan Simenfero” dengan maklumat berikut:

Nama
Nama Pemegang Akaun (Sekiranya Berbeza Dengan Di Atas)
Alamat Email Anda
No.Telefon Anda
Nombor Transaksi
‘Cut & Paste’ Maklumat Transaksi Anda
Jumlah Bayaran (RM5.00)

Perkhidmatan ‘Online Banking’ Yang Anda Gunakan

No comments:

Post a Comment